dinsdag 8 mei 2012

Pepper en hartjes.

Vandaag leuke postzak hartjes gemaakt. En het was me een gepriegel, ik ben helemaal niet handig met de naaimachine. Pakketjes van vilt in elkaar zetten gaat me beter af.
Maar ik vind de hartjes toch wel leuk geworden.


Nu had Pepper ook weer iets nieuws, Hij zat op schoot terwijl we aan het computeren waren, vind hij het pijltje op het beeldscherm wel erg leuk en deze wilde hij pakken, maar dat lukt natuurlijk  niet. Het was zo grappig gezicht dat ik gauw wat foto's heb gemaakt.





Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Allereerst je hartjes, ze zijn superleuk geworden hoor...wow...ik heb nog een paar zakken liggen, ga morgen aan de slag voor een kussen..de stof is erg stug..
    Die Pepper is zo leuk, achter de P, ha, ha, heerlijk toch als je hond zo grappig is..daar geniet je echt van.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke hartjes hoor! en Pepper is een heerlijke ondeugd of neemt hij de verslaving stiekem over van het baasje! hhiih
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de hartjes zijn mooi geworden en pepper zit er leuk bij zo groetjes je zus

    BeantwoordenVerwijderen