dinsdag 16 oktober 2012

poppenhuis , donuts, cupcakes .

We hebben de laatste dagen weer eens lekker geknutseld.
Ben weer wat verder met ons poppenhuis, de steentjes zitten op de wanden en de bovenkant is al 1 keer geschilderd. Deze moet nog wel een paar keer, dan pas word het mooi. Daarna kunnen de witte latjes erop en de deur en  ramen geplaatst worden,  1 raam  moet ik nog bestellen die was niet op voorraad.
Maar het leuke van dit project is dat je het in stapjes kan doen.


Ook hebben mijn dochter en ik samen gevild, dat wilden ze weleens proberen.
Maar dan moest het wel iets makkelijks zijn. Dus zijn we donuts, cup cakes en muffins gaan vilten.
Erg leuk en gezellig om te doen, en het staat heel leuk op een etagere.



                                                       Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Het poppenhuis word prachtig en die vilten lekkernijen zien er erg leuk uit. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht toch even dat ze echt waren...mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,

    Leuk dat je bij mij langs kwam.

    Ik vind de donuts erg leuk geworden. Staat geaellig he,op zo'n schaal!

    Fijne woensadg.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen