zaterdag 17 augustus 2013

wandelen en bramen

Wat gaan de dagen / weken toch snel. Kan het bijna niet bijhouden. Ook al is onze vakantie voorbij van de week zijn we heerlijk door het bos gaan wandelen met Pepper. Boris laten we tegenwoordig maar thuis dat is veel beter voor hem, met veel inspanningen gaat hij weer allerlei vlekjes krijgen op zijn huid en als hij het rustiger aan doet heeft hij er geen last van. Vandaar dat Pepper alleen mee mocht, heerlijk vind hij dat.




Terwijl hij lekker rond springt ben ik bramen gaan plukken, ze worden al aardig rood dus kwam ik met een kilo bramen thuis. Samen met mijn moeder hebben we bramen jam gemaakt. Lekker..
Van het weekend nog maar eens kijken of er wat te plukken valt.

Fijn weekend.

Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

  1. ah heerlijk bramenjam ik heb de eerste potten ook al vol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk ravotten zo te zien en bramen lekker. ga ik geloof ik deze week ook maar eens scoren!
    fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie wandeling met rijke oogst. Wat zal de bramenjam lekker zijn!
    groet Grethilde

    BeantwoordenVerwijderen