dinsdag 10 april 2012

In bad.

Zondag op maandag nacht was Pepper ziek geworden, ik denk dat hij iets gegeten heeft wat niet mocht en wat wij niet gezien hebben. ( hij is soms zo vlug). Daar had hij behoorlijk last vast en we moesten s'nachts ook verschillende keren met hem naar buiten. Gelukkig was het  in de ochtend weer over. Maar hij stonk zo dat hij echt in bad moest. Bij onze andere honden ging dat nooit zo gemakkelijk dus we hadden een heel spektakel verwacht.
Maar Pepper vond het heerlijk, hij bleef rustig staan en ik mocht soppen en afspoelen en rustig afdrogen, hij vond het prima.






Gelukkig gaat alles nu weer goed met hem en is hij weer heerlijk ondeugend, schoon en ruikt hij weer naar hond.


Groetjes jolanda


4 opmerkingen:

  1. ooh die ondeugd! Wij hebben er ook één die altijd van alles overal opscharrelt. Gelukkig heeft hij ook een betonmaag !hihih
    Fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het badavontuur heeft hij goed doorstaan..maar o wat
    kunnen ze ondeugend zijn zeg....
    Hij zal het de volgende keer niet opeten als hij het ruikt..hoop je dan maar.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat hij weer beter is, en wat leuk om hem in bad te zien.
    Ondertussen heb ik het meivogeltje ook gemaakt en ik zie bij jou op de foto dat hij ook niet wil hangen zoals het moet ik heb ook dat probleem, maar hij is erg leuk.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen