woensdag 4 april 2012

Knutsel dagje

Vandaag zo'n lekker knutsel dagje.
Van de week had ik al mijn kasten met knutsel spullen opgeruimd en dan kom je van alles tegen waar je dan het liefst gelijk aan wil beginnen. Maar dat gaat natuurlijk niet, dus heb ik eerst het Meivogeltje van atelier tintangel af gemaakt en deze is heel leuk geworden.
Had hem voor de foto aan mijn kastje gehangen waar ik allerlei leuke dingen in bewaar.




Dit is echt zo'n kastje waar je telkens weer mee kan veranderen door er leuke dingetjes in te zetten.


Nu het viltpakketje af is de andere pakketjes maar even aan de kant gelegd en heb ik het kaarten maken weer even opgepakt.
Ook zo leuk om te doen.



Vanavond nog maar een paar kaarten maken.


Groetjes jolanda

2 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan zeg! heerlijk hé zo'n dagje aan de knutsel!
    fijne paasdagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kastje met erg leuke spulletjes en ja je meivogeltje is ook schattig.
    Fijne paasdagen. Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen