zaterdag 19 januari 2013

Boris en poppenhuis.

Onze Boris heeft helaas weer kiespijn / kaakontsteking, hij werd gisteren wakker met een hele dikke wang net of deze zou knappen.
Wij de dierenarts gebeld , daar mochten we eind van de dag komen en ja hoor, Boris heeft weer pech.
Hij heeft nu pijnstillers en a.s maandag gaan ze foto's maken en kijken welke kies/wortel Boris zo ziek maakt. Deze word er dan ook uitgehaald.


Verder heb ik van de week  lekker geknutseld aan het poppenhuis, geverfd en geplakt nu nog behangen.
Maar terwijl ik dit tik bedenk ik me dat ik daar geen foto van heb gemaakt, dus dat gaat nog komen.

Fijne dag.

groetjes Jolanda

1 opmerking:

  1. Wat een pech voor Boris, dat gun je hem toch niet.
    Hopen dat het beter gaat.
    Leuk dat geknutsel, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen