woensdag 2 januari 2013

Gelukkig nieuwjaar

Hierbij wens ik iedereen een heel gelukkig en gezond 2013.

Inmiddels is het alweer 2 Januari en het gewone leven begint weer. December is een heerlijke gezellige maand maar aan het eind van die maand word ik toch altijd onrustig en ben ik blij als de ongewone dagen weer voorbij zijn.
Vandaag maar weer hard gewerkt en het huis weer kerst vrij gemaakt. Nu alles weer op geruimd is kan ik  weer heerlijk gaan knutselen. Er liggen nog een paar vilt pakketjes te wachten , ik kan nog verder met m'n poppenhuis en er ligt nog veel meer. Heerlijk dat geknutsel.


Groetjes Jolanda

1 opmerking:

  1. Alle goeds voor 2013, geniet lekker van aldie knutselmomenten, heelrijk om te doen en zo ontspannend!!!

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen