maandag 4 maart 2013

Van wandelen kan je vies worden.

Dit berichtje had ik eigenlijk gisteren willen schrijven maar dat was me niet gelukt, vandaar nu nog even.
Op zondag ochtend gaat mijn man altijd even wandelen met Pepper, toen ze samen thuis kwamen moesten we wel echt lachen, wat zag Pepper eruit.



Nu gaat hij morgen naar de trimmer dus een was beurt was wel nodig. Je kan hem moeilijk vies wegbrengen.
De foto' s zijn niet helemaal duidelijk maar zegt denk ik wel genoeg van hoe vies hij was.


Nu vind hij badderen wel lekker dus blijft hij er gewoon voor staan.
Heeft hij geluk morgen mag hij nog een keer.
En als hij dan bij de trimmer vandaan komt dan heb je bijna geen Pepper meer over, zoveel haar is er dan weer af.
Ik zal proberen er dan een foto van te maken en op mijn blog te zetten.

Groetjes Jolanda

1 opmerking:

  1. Ha, ha, wat is hij heerlijk vies, het water is ook echt bruin
    Ze vermaken zich wel buiten, maar o, o, soms...
    Ik ben benieuwd naar zijn nieuwe kapsel:)

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen