donderdag 14 maart 2013

Vogelhuisjes,honden

Van de week leuke papieren vogelhuisjes gemaakt, erg leuk voor aan een tak. Ze hangen hier dus ook al in een paastak, en nu ik dit tik bedenk ik me dat ik natuurlijk vergeten ben om van de vogelhuisjes een foto te maken. Dus die komt er nog.
Wel heb ik nog een leuke foto van Pepper en Boris kunnen maken.
Gelukkig weet Boris waar hij hoort te slapen, maar daar denkt Pepper anders over. Hij ligt liever in de vensterbank want mocht de zon soms gaan schijnen dan ligt hij daar lekker in.


Wat van de week ook nog heel erg leuk was is dat er bij mijn oom, Border collie pups zijn geboren.
7 pups en wat zijn ze schattig en klein ?


Als de pups wat groter zijn dan nemen we ze vaak even mee naar onze honden, zodat ze ook aan andere honden wennen.  Dat is altijd zo leuk dus er volgen nog wel meer foto's.

Fijne dag.

Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Wat zien ze er lief uit zeg, je eigen honden en de puppy's.
    Altijd lief zo'n nest...

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die puppie's schattig!! ene zag bij gerrie dat je ook van die hele leuke uiltjes gemaakt had. ben benieuwd naar je vogelhuisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kleintjes zijn altijd zo lief!!
    Jammer dat je geen foto's gemaakt hebt van de vogelhuisjes!Ik ben wel een beetje benieuwd naar hoe je ze maakte!Je kunt dat op zoveel verschillende manieren doen!

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen