zondag 4 maart 2012

lekker spelen met de buur hond en kat.

Boris en Pepper hebben gisteren heerlijk gespeeld met de hond van de buren, ook hun kat kwam er gezellig bij.




Pepper had de kat nog nooit zo van dicht bij gezien en vond het wel leuk. De kat was al wel andere honden gewend, dus deze was heel lief voor Pepper.

En als je dan lekker gespeeld hebt, dan ben je ook moe. Dus kroop Pepper in zijn oude mand die we buiten hadden neer gezet.


Gisteren ochtend ben ik naar de winkel geweest van Monique van dejongewoont  Het is zo leuk geworden  met mooie kleurtjes, en hele leuke spulletjes , meubels etc.  Daar word je erg hebberig van. 

Fijne avond .

Groetjes jolanda

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Je potje staat gezellig in de vensterbank van de keuken, dus elke keer als ik aan het aanrecht bezig ben lonken de narcisjes vrolijk naar mij ;-)
    Bedankt voor je reclame, haha...
    Weet je wat ik vandaag aan het doen ben, je raadt het niet?
    Punniken...
    Ik heb pas zo'n punnikklosje gekocht, puur uit nostalgie.
    Vandaag was ik aan het bakken voor morgenavond en in de tussentijd zit je dan een beetje te lummelen en jahoor, ik pakte m'n punnikklosje en ben begonnen!
    Ben gelijk gaan googelen en kwam allemaal leuke tassen en sjaals tegen die je van gepunnikte strengen kunt maken.
    Dus... je snapt wel wat ik nu in m'n vrije momentjes aan het doen bent...

    Groetjes!
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het mooie weer komt eraan en dan kunnen de honden weer heerlijk naar buiten en voor jezelf is het ook wel lekker als het mooi weer is. De site die je als link hebt staan is erg leuk om eens even rond te snuffelen.

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen