zondag 25 maart 2012

nog wat foto's

Ik zou jullie nog wat foto's laten zien van onze paar daagjes weg.

We hebben heerlijk kunnen wandelen op de strabrechtse heide.



                                         En lekker wandelen in de bossen.

Ook hebben we geprobeert om met Pepper te gaan fietsen, maar dat is toch niet zo goed plan.
Fiets je lekker in het bos waar het heerlijk rustig is, begint hij me toch te blaffen en rondjes te draaien in de mand.
Je moet dan wel heel goed je stuur vast houden , anders lig je op de grond.
Nee, dat fietsen is geen succes. Maar gelukkig vind hij wandelen heel erg leuk.



Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Een mooie omgeving om even in weg te zijn zeg, heerlijk om daar in het voorjaar te fietsen, alhoewel de hond dan wel stil moet zitten:)
    Ik herinner me de eerste keer met onze hond, wij hebben een fietskar speciaal voor honden, nou dat wisten we, hij sprong er onderweg uit en nam de fiets mee, vallen dus, maar nu weet hij niet beter.
    Lief zo achterop hoor, hij heeft vast genoten.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt volgens mij heerlijk weer gehad. Da's pas echt genieten. Pepper moet het leren he om stil te zitten. Voor de eerste keer is er ook zo veel te zien en te horen. Het wordt vast beter. Gewoon wat vaker een weekendje weg ha ha.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen