zaterdag 31 maart 2012

Raamwerk met decoratie.

Zoals jullie een poosje geleden misschien gelezen hebben had ik leuke vilt pakketjes van atelier Sterre gekocht op de handwerkbeurs.
Daar ben ik al een tijdje mee aan het knutselen geweest en het is af.
Mijn man heeft een leuke ijzeren raam gemaakt en deze heb ik bekleed met salim en daar de gietertjes en vogelhuisjes en wat eitjes in gehangen.

En zoals jullie op de foto zien , staat er een houten bloembak in de tuin, deze heeft hij ook samen met mijn vader gemaakt.
Nu had ik ook het kipje van Jit Design gemaakt en deze samen met Marie Patisserie onderaan het raamwerk gezet.
Maar dat vond Pepper schijnbaar ook leuk, en heeft deze kapot gemaakt (snik).

Nou ja  volgend jaar nog maar een keer maken.
Nu nog een paar foto's van Pepper, want ondanks dat hij heerlijk ondeugend is, hij blijft een prachtig beest.



Fijn weekend.

Groetjes jolanda

4 opmerkingen:

  1. Wat is je raamwerk mooi, een goed idee dat ik eens ga toepassen.
    Je hebt er leuke dingen in hangen...en ja die Pepper die is niet te houden, maar hij ziet er wel schattig uit hoor.

    Mooi weekend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je raamwerk!!!!!

    Tja, zelfs na 3 jaar moet ik hier nog alle haakwerkjes veilig opbergen hoor hihihihihi :-)
    En dat doen we dan maar ook .... zijn en blijven onze pracht beesies toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooohhh wat jammer van je mooie werkjes, je raamwerk is ook erg leuk geworden. wat een team werk bij jullie.
    Ook al is je hondje een beetje ondeugend het is toch wel een schatje hoor.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden! Pepper ziet er ondeugend uit, maar wel als een schatje!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen