dinsdag 10 januari 2012

Aan de knutsel

We zijn maar weer fijn aan het vilten geslagen, heb een paar maanden geleden voor mijn verjaardag een leuk viltpakket gehad van een koek en zopie tent. deze is nu af en nu ben ik bezig om een paar lantaarns erbij te maken.



                                                   Het word erg leuk allemaal.
Pepper vind het ook wel leuk dat ik aan het knutselen ben hij kroop in de doos waar ik mijn vilt pakketjes in bewaar.
Pepper moet nog erg wennen bij ons, hij heeft moeite om s'nachts door te slapen en kan dan vreselijk tekeer gaan. Maar als het goed is gaat dat vanzelf over.
Boris begint het steeds leuker te vinden, ze spelen al erg leuk samen en hebben echt plezier.

Ik zal proberen om daar een keer een foto van te maken. maar dat is nogal moeilijk want ze zitten niet stil, misschien de volgende keer.

Groeten jolanda


3 opmerkingen:

  1. wat een schattige Pup, ene onze hond heet ook pepper! leuk! je koek en zopie, het is dat ik er geen tijd voor heb, maar ik vind vilten knutsels ook zo leuk, als ik op de handwerk beurs ben moet ik me altijd inhouden om niks te kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    wat leuk dat je een blog bent begonnen zeg!!!
    ik ga je volgen hoor, wat een super schattige pup hebben jullie erbij!!!
    nou tot snel,
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je koek-en zopie leuk geworden!
    Ben benieuwd naar het eindresultaat als de lantaarntjes erbij staan.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen