maandag 16 januari 2012

Vilt creaties

Vandaag laat ik jullie wat vilt creaties zien.
Ben inmiddels al een poos aan het vilten en er zijn zulke leuke pakketten te koop.
Ondertussen heb ik aardig wat pakketten gemaakt van atelier tintangel, deze heeft leuke muizen pakketten, de muizen heten Miny en Morris en ze maken van alles mee.
Miny en Morris gaan zeilen.


                                       Frans winkel straatje met een ijsco karretje en bakkerijtje.


                                                            Miny in haar tuintje.



Leuke berghut, s'avonds doe ik het led-lichtje aan, staat zo gezellig. Morris mag deze winter postbode zijn en komt dan de buurman in zijn arreslee wel eens tegen. Dit leuke tafereeltje staat in de winter maanden  erg leuk in mijn vensterbank.   

Dit is Jelte en zijn vriendje,  Deze jongens passen heel goed bij mijn koek en zopie tent en  dit tafereeltje ben ik nu ook steeds meer aan het uitbreiden. De lantaarns die er ook bij horen zijn bijna af en dan heb ik nog een leuk pakket liggen wat er bij hoort, Deze pakketten worden ontworpen door atelier Anke en ze verzint steeds weer iets moois.

Ik ga weer gauw aan de knutsel en de lantaarns afmaken zodat ik jullie deze  kan laten zien.

Groetjes Jolanda
               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten