zondag 8 januari 2012

Hallo

Dit is mijn eerste berichtje en moet nog even wennen hoe alles werkt.
Maar ik wil jullie graag kennis laten maken met onze pup Pepper.
Pepper is een Cocker spaniel van nu 7 weken oud.
Hij is erg speels en natuurlijk nog niet zindelijk dus we lopen de hele dag met doekjes door het huis om het op te ruimen. Maar het is wel erg gezellig allemaal.
Boris moest even wennen maar begint het ook al leuk te vinden.

Hier een paar leuke foto's van Pepper.



                                                                     en dit is onze Boris.

Groetjes Jolanda

1 opmerking:

  1. Hoi Jolanda,

    Wat leuk dat je ook een blog bent begonnen!
    Wat een schattig pupje hebben jullie gekregen zeg! Ik wist heel niet dat je dat wilde...
    Nou, ja ik hoef en kan natuurlijk ook niet alles weten, hahaha...
    Ik ga gauw bij je volgende blogposten lezen.
    Veel plezier met de pup en het bloggen.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen