donderdag 26 januari 2012

vilt lantaarns zijn af.

Nou, het heeft even geduurd, maar de lantaarns zijn af. Het was een heel gepriegel en ze zijn ook niet zo netjes recht geworden als ik wilde. Maar ja, buiten staan ook niet alle lantaarns recht.
Dus nu op naar het volgende project. Het 't Huske ( of te wel de poepdoos van vroeger)


Het word al een heel tafereeltje. Ben nu ook bezig met heit en mem, als deze af zijn laat ik daar ook een foto van zien.
Maar ik heb ook nog tijd voor andere knutsels.
Ik heb afgelopen zaterdag een workshop gevolgd bij Ria Willemsen, zij geeft workshops o.a schilderen en daar heb ik mijn eigen schilderij gemaakt, gelukkig helpt ze wel mee  anders kwam het vast niet goed.
Dit is het resultaat , en ik ben er heel erg blij mee. 


Ria schilderd zelf hele mooie schilderijen kijk maar eens op haar website http://www.riawillemsen.nl/

Nou ga ik gauw wat opruimen en mijn schilderij een mooi plekje geven.
Tot de volgende keer.

Groetjes Jolanda

1 opmerking:

  1. Hoi Jolanda,

    Ik hoorde van Ria dat jij ook dit schilderij had gemaakt en nu zie ik het pas bij je staan.
    Maar heel toevallig maak ik 'm nu ook!
    Leuk is 'ie he?

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen