maandag 13 februari 2012

Dooi

Buiten is het  nat en langzaam zie je de sneeuw verdwijnen. Aan de ene kant is het jammer, maar weer gewoon buiten lopen zonder te glijden is ook wel weer lekker.
Afgelopen vrijdag is Jan nog wezen schaatsen met zijn vader en zus en daar hebben we nog een paar leuke foto's van.




Bij ons in de straat zaten van het weekend de witte reiger of de zilver reiger. Weet niet goed hoe ze het noemen.
Steeds geprobeerd hem op de foto te krijgen maar dat was nogal moeilijk.
Telkens als ik klikte vloog hij weg. En nu heb ik eindelijk een foto, zie je het bijna niet door de sneeuw. Maar wie goed kijkt kan hem zien.



Groetjes Jolanda

1 opmerking:

  1. Toevallig kwam ik op je blog! Ik zag de reiger inderdaad eerst niet, maar hij staat er op!

    Ik ga je volgen hoor!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen