zaterdag 25 februari 2012

drukke week gehad.

Deze week van allerlei drukte's gehad.
We hebben de zolder opgeruimd en wat hadden we een boel, we hebben wel een grote kar met van alles en nog wat naar de stort gebracht.
Ook heel veel op marktplaats gezet, maar volgens mij kan ik beter een keer op een rommelmarkt gaan staan.
Deze week ook nog kussens voor op de stoelen gemaakt voor in ons B&B.


Zoals je kan zien heb ik de postzak schilderijen aan de muur gehangen en zo ziet het er alweer wat gezelliger uit.
Heb nog geen nieuwe foto van Pepper en Boris kunnen maken. Pepper word zo vlug dat hij echt niet stil staat voor een foto.
Morgen maar weer eens proberen.

Nu even lekker ontspannen vilten en tv kijken.



Groetjes jolanda

4 opmerkingen:

  1. hoi jolanda,
    je schilderijen zijn erg leuk geworden....
    ik kreeg nog een aanbieding om op een markt te gaan staan in Elspeet maar ik ga niet, misschien iets voor jullie? als je intresse hebt laat het me dan maar ff weten dan zal ik de gegevens aan je door mailen.fijn weekend nog he! groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi,
    wat ben je druk geweest met je postzakken, heb je nog een patroon van een tas kunnen vinden op de handwerkbeurs?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zo alles in postzakken stijl te maken!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het leuk geworden zeg en je schilderijen hebben zo een
    heel mooie plek gekregen.
    Heerlijk om zo bezig te zijn met je eigen dingen en het
    dan steeds leuker te zien worden.

    Geniet van de nieuwe week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen