donderdag 16 februari 2012

Postzak kussens.

Vandaag heb ik met mijn zus postzak kussens gemaakt, eigenlijk heeft mijn zus het gemaakt en ik de postzakken los getornd.  Het is de bedoeling om ook nog een tas van een postzak te maken.

                                            Hier alvast een paar  foto's van de kussens.



Ook heb ik van de week het huske ( poepdoos) van vilt af gemaakt.
Deze past ook heel leuk bij de rest van de winterse tafereeltje.




                                          ( sorry de foto is niet helemaal duidelijk)

Toch krijg ik ook wel weer zin in de lente en om weer leuke vilt creaties te maken in leuke kleurtjes.
Morgen ga ik naar de handwerkbeurs in Zwolle en ga daar eens lekker rond neuzen of er leuke pakketjes te koop zijn.

Groetjes Jolanda

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kussens! Leuke dingen kun je met die postzakken doen hè!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen