zaterdag 18 februari 2012

Handwerkbeurs.

Gisteren naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest.
Wat is dat leuk en wat zie je er veel. Was er nog nooit eerder geweest dus ik wist ook niet waar ik kijken moest.
Heb veel leuke stands gezien en natuurlijk ook weer veel pakketjes en patronen gekocht.
Ook was het leuk om de gezichten bij atelier poppejans en atelier koekendiefie te zien, je volgt elkaar wel via het blog, maar elkaar ontmoeten is ook leuk.
Ja het was voor mij een heel geslaagde dag.


Zo als je ziet kan ik weer heerlijk freubelen.

Fijn weekend.

Groetjes jolanda

4 opmerkingen:

  1. dat ziet er allemaal weer erg leuk uit!!
    en wat heb je super leuke postzak kussens gemaakt!! GEWELDIG!
    fijn weekend he!
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je ook mensen van de blogs tegenkwam...ik heb genoten van je posten over Pepper en Boris zo leuk om te zien zeg.

    Ik ga je volgen hoor, je bent welkom bij mij als je zin hebt.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk, dus je hebt weer veel te doen!

    Fijn weekend verder! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk elkaar ontmoet te hebben, en je hebt echt hele leuke pakketten gekocht van Jit Design.
    De handwerkbeurs is echt heel leuk, je voelt je net als een klein kind in een snoep winkel.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen